رسول خطيبي با هدف بومي‌سازي سرمربي تيم دسته يک گسترش فولاد تبريز شد.

رسول خطيبي سرمربي فصل گذشته تيم ماشين‌سازي تبريز با مسئولان باشگاه گسترش فولاد تبريز به توافق رسيده و هدايت اين تيم را براي فصل 92-91 بر عهده خواهد گرفت.

به نقل از فارس ،سرپرست تيم گسترش فولاد تبريز با تاييد اين خبر افزود: رسول خطيبي امروز با مسئولان باشگاه گسترش فولاد تبريز براي هدايت اين تيم به توافق رسيده و فردا قرارداد اين مربي در هيئت فوتبال استان ثبت خواهد شد.

عبدالرزاق ميرآب با ابراز خشنودي از انتخاب اين مربي جوان افزود: امسال با رسول خطيبي به ليگ برتر صعود خواهيم کرد.

ميرآب همچنين به پايان همکاري باشگاه گسترش فولاد تبريز با هادي برگي‌زر سرمربي فصل گذشته اين تيم اشاره کرد.

رسول خطيبي سرمربي جديد تيم گسترش فولاد تبريز نيز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبريز گفت: 90 درصد از بازيکنان اين تيم در فصل جاري بازيکنان بومي خواهند بود.

وي با اشاره به موفقيت‌آميز بودن بومي‌گرايي در تيم ماشين‌سازي افزود: سال گذشته در تيم ماشين‌سازي به نتايج خوبي رسيده و در آستانه صعود به ليگ برتر بوديم که اين مهم در آخرين لحظات ميسر نشد.

خطيبي به جذب بازيکنان تبريزي ساير تيم‌ها اشاره کرد و افزود: يکي ديگر از برنامه‌هاي من جذب بازيکنان خوب تبريزي است که خارج از اين شهر توپ مي‌زنند.

سرمربي تيم گسترش فولاد تبريز يونس باهنر و علي اکبر استاد اسدي را به عنوان کمک‌هاي خود در اين تيم نامبرد و افزود: غياثوند به عنوان مربي دروازه‌بانان و آلوسي به عنوان مربي بدنساز جذب اين باشگاه شده و يک دستيار ديگر نيز به زودي معرفي خواهم کرد.

خطيبي از حسن اعتماد سمندر مدير باشگاه گسترش فولاد تشکر و ابراز اميدواري کرد؛ با صعود گسترش فولاد به ليگ برتر بتواند پاسخ اين اعتماد را بدهد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا